вторник, 3 апреля 2012 г.


ԳԱՐՈՒՆ-ԿԻՆ



ՄԵՂՄԻԿ ԳԱՐՈՒՆ



Գարուն է եկել ու չի հեռանում,
Այնքան սիրուն է Գարունն այդ մեղմ,
Որ աչքերն իմ չեն ուզում փակվել,
ՈՒ նայում են աշխարհին այլ կերպ...

Թեպետ սիրուն է,
Բայց տարօրինակ բան կա նրանում,
Առեղծվածային շղարշն է պատել
Գարնանն այս սիրուն...

Բայց առեղծվածն այս 
Չեմ հասկանում ես,
Չեմ էլ ցանկանում հասկանալ գուցե,
Քանզի չքնաղ է Գարունն այս մեղմիկ

Տարոն Սարգսյան








ԺՊՏԱ


Դե ժպտա Արև, որ ես էլ ժպտամ,
Շողերով ոսկի այցի եկ նորից,
Խինդով ու երգով Աշխարհը լցրու,
Քո լույսով հոգիս ջեմացրու կրկին…

Դե ժպտա երկինք Արևի լույսով
Թող ծաղկեն ծառերը կրկին,
Դաշտերը թող պատվեն ծաղկունքով
Ու բույրով լցվի աշխարհն ամենուր…

Դե ժպտա դու ինձ, որ ես էլ ժպտամ,
Որ նորից սիրեմ ու լույսը զգամ,
Թող սիրտս նորից զարկի քարացած
Քո ոսկի շողից աչքերս ՝ բանամ…

Ժպտացեք մարդիկ միմյանց դուք հաճախ
Ու ձեզ էլ կժպտան բոլորը`
Երկինքը, Արևը, մարդիկ
Ու Բնությունը իր ողջ էությամբ՝'
Գարնան ժպիտով: 

Արմեն Մխեյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий