понедельник, 2 апреля 2012 г.

Բարի գալուստ

իմ  ստեղծագործական աշխարհ


Այստեղ կտեղադրեմ իմ չափածո ու արձակ մտքերը, որոնք, եթե անգւամ իմ կյանքից չեն, ապա ուրիշների կյանքից՝  իմ վերապրումներով, քանի որ, եթե քո միջով չանցկացնես, ոչ ոքու չի համոզի խոսքդ։ 

***
Հուշերս կարոտ են հյուսում, 
Ոսկեհյուս, երազուն մի կարոտ։ 
Ուզում եմ որ սիրենք էլի, 
Ուզում եմ, որ լինենք իրար մոտ։ 


Այս քառատողն իմ ուսանողական տարիներիներից, շա՜տ֊շա՜տ վաղուց, մի աղջնակից է մնացել հիշողությանս մեջ։ Այն դարձել է խթան չափածո մտքերիս արտահայտման, որոնք այսօր կիսում եմ քեզ հետ, սիրելի՛ ընթերցող։ 


 Բարի վայելում


2 комментария:

  1. Բարև սիրելի ազգակիցս,սփիւռքահայուհի մը ըլլալով մեծ հետաքրքրութեամբ կը հետևիմ կայքէջիդ, ստեղծագործութիւններդ սրտիս ու հոգւոյս կը խօսին. կը ցանկամ շնորհաւորել եւ յարատեւութիւն մաղթել Ձեզ:
    սիրով՝ Ս.Ս. Մարազյան

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ողջունում եմ Ձէզ իմ օրագրի էջերում, շատ հաճելի է իմանալ, որ գեղարվեստական մտքերս հոգեհարազատ եք զգացել, շնորհակալ եմ

      Удалить